17 februar 2015

Erklæring i Anledning af det farlige sted ved Jægersborg

For så vidt som den i Politivennen nr. 433 indrykkede anmeldelse om er indtruffet uheld mellem Bernstorffs Alle og Jægersborg tillige indeholder en gentaget opfordring til vedkommende embedsmænd at drage omsorg for iværksættelsen af sådanne foranstaltninger som kunne afværge lignende uheld for fremtiden, må jeg herved bekendtgøre, at jeg såvidt denne opfordring kan vedkomme det mig allernådigst betroede embede, allerede for flere år siden dertil har indgivet forslag til de ansvarlige.

Ligeledes har jeg, i anledning af oven meldte opfordring, bragt mit forhen indgivne forslag i erindring

Kr. Ranzow
Hofjægermester

(Politivennen nr. 435, 23. august 1806, side 6911-6912)


Redacteurens Anmærkning

Artiklen besvarer Politivennen nr. 433, 9. august 1806, side  6879-6882.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar